Verzendingen
Alle leveringen worden verstuurd via PostNL. U krijgt van ons een barcode. Deze code kunt u gebruiken om uw pakket te traceren op www.post.nl. Gelieve 24 uur te wachten, voordat u zich richt tot onze klantenservice.
Alle bestellingen worden zo snel mogelijk verstuurd, meestal binnen 7 werkdagen, afhankelijk van de voorraad.
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 100 euro.
Wij zullen u tijdens uw bestelling op de hoogte houden van de status.

Omruilen
Jassen en accessoires kunt u binnen 14 dagen na ontvangst omruilen voor een andere maat of model.
Omruilen dient u aan te vragen via onze klantenservice. Hier vermeldt u de maat en het model welke u wilt hebben. De klantenservice neemt dan binnen 48 uur contact met u op.
De verzendkosten voor het omruilen zijn voor rekening van de klant.
U kunt uw producten omruilen door verzending naar het volgende adres:

Nappato.nl
t.a.v. Omruilen
Molenpoort Passage 36
6511 HW Nijmegen

(VERMELD ALTIJD UW ORDERNUMMER, OF STUUR DE PAKBON MEE TERUG )

Retourneren
Jassen en accessoires kunt u binnen 14 dagen na ontvangst alleen retourneren als u dit eerst via onze klantenservice aanvraagt en hierbij een omschrijving geeft van de reden. De klantenservice neemt dan binnen 48 uur contact met u op nadat uw verzoek beoordeeld is. Gedragen jassen of gebruikte accessoires kunnen niet geretourneerd worden.

U kunt uw producten na beoordeling van de klantenservice retourneren naar het volgende adres :

Nappato.nl
t.a.v. Retour
Molenpoort Passage 36
6511 HW Nijmegen

(VERMELD ALTIJD UW ORDERNUMMER, OF STUUR DE PAKBON MEE TERUG )

Indien na ontvangst blijkt dat het product beschadigd is of dat u het verkeerde product heeft gekregen, dan kunt u het product binnen 14 dagen na ontvangst naar ons terugsturen en zullen wij de door u gemaakte verzendkosten aan u vergoeden.

Heeft u nog vragen? Onze klantenservice is open op werkdagen van 09.30 tot 17.00 uur. U kunt met ons contact opnemen via nummer: 024-322 4453.

‘’De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.’’

Nappato zal het aankoopbedrag van het artikel zo snel als mogelijk terugbetalen. De terugbetaling zal uiterlijk binnen veertien (14) dagen plaatsvinden, vanaf het moment dat je het artikel terugstuurt.